Jdi na obsah Jdi na menu

Den druhý (odpoledne) - Alcatraz, vězení z něhož není úniku

DEN DRUHÝ (ODPOLEDNE) - Alcatraz, vězení z něhož není úniku

Po vydatném obědě a chvilce poledního klidu nás vyrušila další zpráva z muzea. Opět je třeba naší pomoci, nedá se tedy nic dělat a musíme mobilizovat své síly a vyrazit na cestu za dalším artefaktem jež byl z muzea odcizen. Oním artefaktem je klíč od věhlasného muzea ALCATRAZ ze kterého není úniku.

Než se vydáme mezi zdi samotného vězení je třeba se dobře seznámit s prostředím a jeho pravidly, proto cesta začíná tréninkem a to hrou na Bachaře a zločince a to ve dvou nám táborníkům dobře známých variantách - Princezna a drak, Ruská schovka.

Pak jsme se již mohli pustit do samotného hledání šestnáctimistného kódu potřebného k získání klíče. První tři číslice jsme získali vyřešením matematické hádanky. [3 6 9]. Další znaky jsme získali potom co celý tým zdolal těžkou překážkovou dráhu. Ta se skládala z překonání klády, oběhnutí totemu na chůdách, běh kolem stanového tábora, podlezení lavičky a překonání vodního příkopu. [55 17 10].

Další část kódu jsme získali v paměťové hře, kde cílem bylo si zapamatovat sekvenci značek, které známe ze závodů ZVHB a poté je správně zapsat ve správném pořadí. Za tento úkol jsme získali další tři čísla do našeho kódu. [2 12 16 19 62] Samozřejmě to nebylo tak jednoduché a čísla jsme si museli dekódovat z šifer a pořadí značek.

Dvě čísla nám vynesla přetahovaná lanem, tentokrát bylo šestnáct zdatných a posilněných cestovatelů na naše vedoucí příliš a jednoznačně jsme zvítězili. [41 20]

Předposledním úkolem bylo naplnit trubku vodou, abychom získali čísla ukrytá v míčku na dně trubky, ale úkol to nebyl jednoduchý. Kelímky, kterými jsme nosili vodu byli děravé a proto jsme museli hodně spěchat, aby nám voda z kelímku nevytekla. [1 8 4] 

Posledním úkolem pak bylo kód správně poskládat a otevřít tajnou schránku odkud jsme klíč vyzvedli.

Teď jen zbývá pro Vás připravit ranní vydání TAMTAMU.